"Boende hos fastighetsägare som är försäkringskund" för kostnadsfri åtgärd.
Vid problem med bredband gå in på Tele2s hemsida för att se driftstatus (under "Bredband via fiber"),
eller ring 90 222.
Läs §31 och §32 i föreningens stadgar för att se om felet på bostaden är föreningens eller medlemmens ansvar. Är det medlemmens ansvar ligger det på dig att ombesörja och bekosta entreprenör som åtgärdar felet. I annat fall gör du felanmälan via denna länk:
Eller ring HSB Skåne på 046 - 210 85 00. Detta nummer går även till störningsjouren.
eller ring 90 222.
Om du har problem med värmepannan gå igenom felsökningsrutinen här först. I de fall den inte har följts kommer du att bli debiterad för de eventuella jour- eller servicebesökskostnader som kan uppstå. |
Felanmälan HSB Skåne
|
Lägenhetsnumret som efterfrågas står på plastbrickan på utsidan av din ytterdörr.
|
Eller ring HSB Skåne på 046 - 210 85 00. Detta nummer går även till störningsjouren.
Kontakta inte enskild ledamot vare sig per mail, telefon eller SMS eftersom allt som berör föreningen är styrelsens gemensamma ansvar och måste dokumenteras. |